Galactic Civilizations® III (3) [RePack] [RUS/ENG] (2015) (v.1.1)

Reply to topic
 
Author
Message

Varggoth ®

Gender: Unknown

Longevity: 16 years

Posts: 11564

Reputation: 4 [+] [-]

Varggoth · Post 09-Aug-2015 14:05

[Quote] 

- - -Galactic Civilizations III-
Общая информация:
Дата выхода: 14 мая 2015
Жанр: Strategy (Turn-based / Grand strategy) / 3D
Разработчик: Stardock Entertainment
Издатель: Stardock Entertainment
Версия игры: 1.1
Тип издания: RePack
Язык интерфейса: Русский
Язык озвучки: Английский
Таблетка: Вшита (ALI213 )-Системные требования:
Операционная система: Windows® 64-bit 8.1 / 8 / 7
Процессор: 1.8 GHz Intel Core 2 Duo / AMD K10 Dual-Core
Оперативная память: 4 ГБ
Видеокарта: 512 MB DirectX 10.1 Video Card (AMD Radeon HD5x00 Series / Nvidia GeForce 500 Series / Intel HD 4000 or later)
Звуковая карта: Совместимая с DirectX 9.0c
Свободное место на жестком диске: 10 ГБ-Описание:-Космическая 4Х стратегия Galactic Civilizations III, которая разрабатывается компанией Stardock Entertainment. Игра предложит вам построить величественную империю, которая будет доминировать в галактике с помощью завоеваний, дипломатии, культурной гегемонии или научных разработок. Звезды будут принадлежать вам, если вы сможете удерживать баланс потребностей расширять влияние, открывать новые регионы, заключать соглашения с другими расами или развязывать с ними войны. Игроков ждет эпическая одиночная кампания и многопользовательский режим на четырех игроков. Вы сможете выбрать расу из внушительного списка: Terran Alliance, Drengin Empire, Altarian Resistance, Iridium Corporation, Krynn Syndicate, Thalan Contingency, Iconian Refuge, Yor Collective, или создать собственную. В игре множество минорных фракций, с которыми можно развивать отношения; вы будете колонизировать новые миры, терраформировать планеты и развивать их; ваш флот может состоять из кораблей, которые будут сконструированы вами, а с помощью просмотра сражений вы сможете в реальном времени наблюдать за эпическими космическими схватками.-

■ Особенности РеПака:

Ничего не удалено, не перекодированно
Установлен Update1.1 от ALI213
Установлен русификатор от VK.com/GalCiv3
RePack by ваш покорный слуга (U4enik_77)

-

■ Список изменения для текущей версии:


Galactic Civilizations III - Patch 1.10
Features
Added Steam Workshop support for uploading and downloading ship templates
Added Steam Workshop support for uploading and downloading custom factions
Added 2 new difficulty levels: Easy and Incredible (much like my wife)
Added custom map support for multiplayer games
Enabled Pirates in multiplayer
Added a "No Tech Brokering" game setup option (setting this blocks trading of techs unless you discovered it, ie: you can't trade a tech you got in a trade)
Fixes
Fixed a multiplayer desync when asking for peace
Fixed a multiplayer desync from some battles
Fixed a multiplayer desync when sending a constructor to a rally point
Fixed a crash when two systems both attempted to add notifications at the same time
Fixed a multiplayer crash when being awarded a constructor from an anomoly
Fixed an issue with missing movement trails on some ships
Fixed a crash when updating steam stats
Updated the miles version to fix sound issues and sound memory leaks
Fixed a bug/exploit where if you asked for enough from the AI it would overflow and forget its value, giving you everything it has for free
Fixed an issue where you can offer more credits per turn to the AI than you can actually pay
Fixed game within a game crashes in the ship designer
Fixed an issue where players could use rally points to ignore range limitations
Fixed an issue where ships couldnt explore if you didnt have a home planet (like at the begining of the tutorial or campaign)
Fixed an issue where ship desings would be broken if they were saved with a decimal in the name
Fixed an issue where sometimes game reports wouldn't be submitted to the universe
Fixed a desync when humans were traidng with each other in multiplayer
Fixed an issue where ship movement forecasting times were inaccurate
Fixed an issue where custom race homeworld doesn't display correctly in diplomacy report screen
Fixed crashes
Fixed an issue where the AI wouldn't take over if a human left a multiplayer game
Fixed a crash in the crash reporting tool (this is just a joke, don't send in letters)
Fixed crash if a multiplayer game was abandoned while there were multiple popups in the popup queue for the game about to be destroyed, which would crash once they were unhidden
Fixed several crashes, hangs, and missing UI when a peer would disconnect during a multiplayer game setup
Fixed a crash when loading a save game if a corrupt fleet exists
Fixed crash in race trait tooltip caused by a user making an insanely long list of modifiers in a trait mod, which the fixed string used for formatting the tooltip couldn't handle
Moved awarding the ship until after the battle when encountering pirates at an anomoly
Fixed the Mega Resort for the Drengin
Fixed an issue where the UP chairperson could be listed twice if the chairbeing defies the UP
Fixed ship definitions for missing ships
Fixed a desync when the AI considered requesting peace
Fixed Ranfer, Destroyer and Battleship blueprints
Fixed some issues with the Krynniac Jihad specializations
Fixed a bug with Food Distribution that made it unbuildable
Fixed an issue where you could get blank images after downloading content from Steam Workshop
Fixing a crash if your ship design list changes before you open the ship designer for the first time, like if you are playing a multiplayer game with a custom faction that isn't your own, with custom ship designs that aren't your own
Fixed an issue where the race trait that gives first improvement free was able to incorrectly award an ongoing project as the item to be awarded. Since this is impossible it prevents the item from ever clearing, and it also prevents any other manufacturing from happening. This basically locks out the planet from ever being usable to the AI.
Fixed an issue where restored session custom faction data was getting improperly culled or overwritten
Fixed an issue where govern wheel sliders (player, colony) were not being sent over the wire and saved for non-HOST players in MP sessions
Added 'isLocalPlayer' check to prevent 'you have insufficient resource and cannot build that thing' notification from showing up on other player's notification lists
Fixed a stuck turn after a human planet is invaded by the AI
Fixed a crash merging large groups of ships
Fixed a crash that can happen when encountering pirates in anomollies
Fixed crash in which the AI was able to find a way to get a certain improvement type hub without any neighbor improvements unlocked
Fixed the Merchants ideology trait
The Mutations colonization event is no longer global
Fixed bug with the lobby window where custom faction icons from one player do not appear to other players
Balance
You cannot select food and growth modifiers as a custom faction if you are playing a synthetic race anymore
Rush costs are now modified by the turns remaining
You can no long stack Yor assembly projects beyond your population cap
Request Constructor Button currently builds a basic constructor instead of latest constructor
AI
The AI is now better at building hub improvements in good spots
AI will now make use of preferred defense type when researching and when building ship blueprints.
UI
New cinematic camera system for watching battles, the Michael Bay edition (in that every time a ship explodes I imagine that Michael Bay is on it)
Added a new Medium UI size
Added a new Normal UI size
In the error popups that come up when you fail to colonize a planet or declare war on another player, it now says why you cannot do these things (e.g. UP resolution prohibits this, this player is immune to war, etc.)
You can now get to the Manual from the games main page
You can now get to the Wiki from the games main page
Added the ability to review the game
Added an option to show design that are over mass (for modders to fix their ship designs if we change mass values)
Updated the text in the popup when changing the galaxy difficulty to be more clear
Redid the turn count victory condition to be more clear and have it based on more relevant information (faction power)
Enter/Esc key now closes the shipyard screen like it does for other screens
Added Raw Production entry and breakdown to the planet wnd
Yor colonies show Synthetic Pop Cap instead of Food in the planet wnd
If you don't have resources required for a ship it still shows up in your shipyard, but it is greyed out
If tech trading is disallowed by a UP resolution, the tech category entry will still show up in the interaction wnd, but disabled and with a tooltip saying which UP resolution is preventing tech trading.
While a galactic event is active, the notifications list on the side of the main game wnd will show the name of the active event and how long it will be active for (if applicable). Mousing over the entry will show the bonuses granted by that event
Fleet tooltips tell you how many moves they have remaining
Updated planet textures
When attempting to load a map, it now shows the proper text in the title and delete prompt
Added a new ambient music track

-

■ Над русификатором работали :

- Андрей Качанов "Qesus" vk.com/qesus
- Сергей Скорп "Serge Skorp", "Makilavi" vk.com/serge_skorp
- Александр Иванов "Swarog","SeerRus" vk.com/alexswarog
- Владислав Матвиенко "MINxCaldarian" vk.com/id68204447
- Даниил Громов "DanielHS" vk.com/id285991399
- Яна Козловская vk.com/aggressive_spider
- Крис Кельвин vk.com/id295933011
- Дмитрий Карасёв vk.com/s_kerrigan
- Константин Воропаев vk.com/id35790170
- Павел Кошелев vk.com/id32960284
________________________________________________
Что переведено: / История обновлений:
================
«Обновление от 15.07.15»
- красивый инсталлятор
- откорректированы тексты в кампании и обучении
- сокращены описания участков планет, чтобы влезали
- переведены краткие описания точек выбора специализации в человеческом дереве технологий
- всяко-разно, что забыли указать
================
«Обновление от 13.07.15»
- доперевод интерфейса и планетарных улучшений
- перевод диалогов в обучении
================
«Обновление от 10.07.15»
- адаптация к 1.1
- перевод названий и кратких описаний технологий
- перевод диалогов кампании
================
«Обновление от 22.06.15»
- финальная обработка текста с вылавливанием ошибок
- перевод большей части интерфейса
- перевод меню вторжений
- перевод частей редактора флота
- перевод стратег.ресурсов
- дипломатия
- танцы с бубном, что бы все работало
================
«Обновление от 18.06.15»
- актуальные файлы под 1.03
================
«Обновление от 04.06.15»
- ивенты при колонизации
- основной интерфейс
- описание рас
- полный перевод построек
- компоненты кораблей
- меню дипломатии (не текст)
- особенности рас
- корректное описание идеологических ступеней
- куча разных мелочей
- правка огромного множества ошибок
- добавление новых ошибок
================
«Обновление от 26.05.15»
- названия зданий и описание их функционала (кроме артефактов)
- снова правка мелких ошибок
================
«Обновление от 25.05.15»
-терминология
-правка некоторых ошибок
================
«Обновление от 23.05.15»
- модули баз с описанием
- описание идеологических ступеней
- правка мелких ошибок
================
«Обновление от 22.05.15»
- стили кораблей
- названия и эффекты туманностей
- особые компоненты кораблей
- игровые термины (почти все)
- описание корпусов
- описание космических тел
- описание целей компании в меню
- описание родных миров фракций
- сноски для губернаторов
- названия и бонусы от особых планетарных объектов
- планетарные особые бонусы
- описание идеологий
- катсцены (первая добыча, первый крейсер и т.д.)
- модификаторы дипломатии
- описание найденных аномалий
- галактические ивенты
- идеологические ивенты
- повестки собраний С.О.П.
- названия стартовых корпусов в конструкторе (крошечный, грузовой и т.д.)
________________________________________________

-

■ Установка :


Запустить setup.exe , установить дистрибутив игры
Играть-
-
-Если после установки игра запустилась на английском:
Заходим в папку установленной игры
Находим папку "Шрифты"
Активируем по очереди оба файла (4115417.ttf, setup.exe), устанавливаем.
-
-
-
+1, текст на кнопках отсутствует. Файлы из папки шрифты устанавливал
Нашёл решение:
В папке с игрой запускаем Galactic Civilizations III Fonts Fix.exe (жмём на левую кнопку), и всё, шрифты появятся.

-

■ Скриншоты:

-Трейлер- -
[Profile]  [PM] 
Display posts:    
Reply to topic

Current time is: 19-May 23:57

All times are UTC + 2



You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum