Pixosaur 3DPainter 1.5.5 x86 [2014, ENG]

Ответить на тему
 
Автор
Сообщение

Varg ®

Пол: Не указан

Стаж: 16 лет

Сообщений: 4579

Репутация: 1 [+] [-]

Varg · Создавать темы 09-Мар-2025 19:45

[Цитировать] 

Pixosaur 3DPainter
Год/Дата Выпуска: 2014
Версия: 1.5.5
Разработчик: Pixosaur
Сайт разработчика: http://3dpainter.com
Разрядность: 32bit
Язык интерфейса: Английский
Таблэтка: присутствует
Реклама: отсутствует
Системные требования:
Intel Pentium 4 2.0 GHz / AMD AthlonXP 2000+
Описание: 3DPainter for A:M is a 3D Paint program that loads Animation:Master models.
The Projection Paint mode allows you to paint over seams and other areas that are difficult to paint using a 2D paint program.
With the Bitmap Tool, you can paste images loaded from file directly onto the model.
Paint on models decalled in Animation:Master or use the automapping feature for the quick'n'dirty decalling work.
3DPainter can be launched as a standalone application or from withing Animation:Master, using a plugin (available for A:Mv18).

Доп. информация

Import/Export
Loads Animation Master .mdl files
Loads/Saves bmp, tga, jpg, png, tif, iff and pcx textures
Use as standalone application or launch from inside A:M using plugin (plugins for A:Mv18 available)
Paint Modes
Projection paint mode (project to all or only visible pixels, area growth option, front and back side, opacity falloff...)
3D paint mode
UV paint mode
Brush System
Brush controls (size, spacing, opacity, hardness)
Generic brush or brush defined by alpha channel of bitmap
Three blend modes for brushes
Turn on/off pressure sensitivity for brush size and/or opacity
Tools
Brush tool (paint, lighten, darken, add transparency, remove transparency)
Flood fill (with opacity, tolerance & soft-fill option)
Clone tool (aligned or non-aligned)
Line tool (single or connected)
Soften tool
Paste bitmaps loaded from file
Color picker tool
Automatic Decal Mapping
Automatic decalling of model by tiled UV mapping (to be used in combination with projection paint)
User Interface
Multiple undo/redo
Use existing groups from model for hiding/locking
OpenGL rendering
Tablet support/pressure sensitivity (for Wacom and other Wintab compatible tablets)
Turn on/off lighting
Color swatches
Multiple ways to specify color (RGB, HSV, CMY,...)

Скриншоты

Скриншоты окна About

[Профиль]  [ЛС] 
Показать сообщения:    
Ответить на тему

Текущее время: 15-Дек 12:20

Часовой пояс: UTC + 2



Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете голосовать в опросах
Вы не можете прикреплять файлы к сообщениям
Вы не можете скачивать файлы